HIRUSHJA

HIRUSHJA


Njëherë e një kohë, në një tokë të largët, ndodhej një mbretëri e vogël. E qetë, e begatë dhe e pasur me romancë e traditë. Atje, në një vilë madhështore jetonte një zotëri i ve dhe vogëlushja e tij. Megjithëse ishte një baba i dashur dhe i përkushtuar që nuk i linte gjë mangët vajzës së tij të shtrenjtë, mendonte se ajo kishte nevojë për kujdesin e një nëne. Kështu ai u martua përsëri me një vejushë që vinte nga një familje e mirë, me dy vajza në moshën e të bijës, Anastasian dhe Drizelën.
Për fat të keq, zotëria fisnik vdiq para kohe dhe njerka, ziliqare për bukurinë e vogëlushes që i linte në hije vajzat e saj të shëmtuara, u tregua e ftohtë dhe mizore me thjeshtrën e saj. Ajo e detyronte t'i kalonte ditët në kuzhinë, pranë oxhakut, aq sa vajzës ia vunë nofkën Hirushe.
Vitet kaluan dhe vila filloi të rrënohej pak nga pak, sepse pasuritë e familjes shpenzoheshin për tekat e kota të dy motrave egoiste, ndërsa Hirushja ishte bërë shërbëtore në shtëpinë e saj. Por pavarësisht të gjithave, Hirushja vazhdonte të ishte e mirë dhe e sjellshme sepse me çdo agim ajo ndiente t'i rilindte në zemër shpresa se një ditë ëndrrat e lumturisë së saj do të realizoheshin.
Hirushja , është një përrallë popullore që mishëron një element mitik të shtypjes së padrejtë dhe shpërblimit triumfues. Mijëra variante janë të njohura në të gjithë botën. Personazhi i titullit është një grua e re që jeton në rrethana fatkeqe, të cilat papritmas janë ndryshuar në pasuri të jashtëzakonshme. Historia e Rhodopis, e rrëfyer nga gjeografi grek Strabo rreth një vajze skllave greke që martohet me mbretin e Egjiptit, konsiderohet si një burim i mundshëm për shkak të disa ngjashmërive. Historia e parë e lashtë që ndan elementët kritikë të historisë kanonike të Hirushes zakonisht konsiderohet si tregimi Ye Xian. Versioni i parë letrar evropian i tregimit u botua në Itali nga Giambattista Basile në Pentamerone të tij në vitin 1634; versioni që tani është më i njohuri në botën anglishtfolëse u botua në frëngjisht nga Charles Perrault në Histoires ou contes du temps passé më 1697. Një tjetër version u botua më vonë nga Vëllezërit Grimm në përmbledhjen e përrallave të tyre Përrallat e Vëllezërve Grim në vitin 1812.
Le Fresbe është një variant i Hirushes, në të cilën një fisnike e pasur braktis vajzën e saj të mitur në bazën e një peme hiri jashtë një murgeshë me një unazë dhe brokadë si shenja të identitetit të saj, sepse ajo është një nga motrat binjake, nëna ka frikë se ajo do të akuzohet për pabesi (sipas besimit popullor, binjakët ishin dëshmi e dy baballarëve të ndryshëm). Foshnja zbulohet nga porteri, i cili e emërton Fresne, që do të thotë "Pema e Hirit", dhe ajo është rritur nga murgeshat.Pasi të ketë arritur pjekurinë, një fisnik i ri e sheh atë dhe bëhet dashnori i saj. Fisniku, megjithatë, është i detyruar të martohet me një grua me lindje fisnike. Fresne pranon që ajo kurrë nuk do të martohet me të dashurin e saj, por pret në dhomën e dasmave si një shërbyese. Ajo e mbulon shtratin me brokadën e saj, por, e panjohur për të, nusja e të dashurit të saj është në të vërtetë motra e saj binjake, dhe nëna e saj e njeh brokadën si të njëjtën që ajo i kishte dhënë vajzës, të cilën e kishte braktisur shumë vjet më parë. Prindëria e vërtetë e Fresne zbulohet, dhe si rezultat i lindjes së saj fisnike, asaj i lejohet të martohet me të dashurin e saj, ndërsa motra e saj binjake është martuar me një fisnik tjetër.
Ka shumë versione letrare evropiane dhe aziatike që janë të ngjajshëm me historinë e Hirushes. Historia e saj është përshtatur në shumë opera, teatre, filma, seriale dhe libra.


Comments

  1. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur qe nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * dua magjinë
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    Kontaktoni Dr Ediomo në emailin e tij: drediomo77@gmail.com
    faleminderit shume zoteri qe ma ktheve ish te dashurin tim emailin e tij: drediomo77@gmail.com ose telefono/whatsapp:+2349132180420
    +2348155926512

    ReplyDelete
  2. DR DAWN ËSHTË NJË SHPËTUES I JETËS DHE MUND TË JU SIGUROJ.
    Emri im është loana conga dhe jam këtu për t'u bashkuar me shumë njerëz këtu për të falënderuar Dr DAWN për ndihmën dhe gjestet e tij të mira ndaj meje. Kam pasur një përvojë të tmerrshme të thyerjes së zemrës me burrin tim. Ai më la dhe unë isha i shkatërruar dhe nuk gjeta asnjë ndihmë për ta kthyer atë. Në një moment isha në depresion derisa hasa në faqe ku njerëzit dëshmonin se si i ndihmoi Dr. DAWN. E kontaktova dhe ai nuk hezitoi asnjë moment të më ndihmonte edhe mua. Jo vetëm që e ktheva burrin tim pas 48 orësh, por dashuria dhe lumturia janë rikuperuar më mirë se kurrë. dr. Agimi është një personalitet i mrekullueshëm dhe nuk mund ta falënderoj sa duhet për shërbimin e tij vetëmohues ndaj njerëzimit. kontaktoni atë tani me email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159
    *Për magji dashurie.
    *Për të ndaluar abortin.
    *Për të mbetur shtatzënë.
    *Për të kuruar të gjitha llojet e sëmundjeve.
    *Për të rivendosur paqen dhe lumturinë në martesën ose marrëdhënien tuaj.
    *Për të fituar biletën e lotarisë.
    Dhe të tjerët.

    ReplyDelete
  3. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Për pak sa nuk mora jetën për shkak të bashkëshortit tim që më la dhe nuk më mori më telefonatat. Ai tha se nuk më do më, u përpoqa ta luta, por ai nuk do të më përgjigjet derisa u grindëm dhe u ndamë për gjashtë muaj, pas kësaj e kuptoj që nuk mund të largohem pa të. Provova gjithçka që ishte e mundur për ta kthyer atë, por dështova. derisa hasa në internet me këtë burrë të quajtur DR WALE, e kontaktova dhe i tregova gjithçka që ka ndodhur mes meje dhe burrit tim përpara ndarjes sonë. Ai më kërkoi të mos kini frikë se gjithçka do të jetë përsëri mirë. ai më tha të paguaj për artikujt që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndoqa të gjitha këshillat dhe udhëzimet që më dha. Pasi më ndihmoi të bëja një magji dashurie dhe ja, burri im u kthye brenda një jave. duke më lutur për falje, isha aq i befasuar që magjistarët si DR WALE ekzistojnë ende. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritet, kontaktoni DR WALE sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    me të vërtetë ju jeni më i miri DR WALE faleminderit që e keni bërë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë nuk mund të ndaloj kurrë së foluri për ju zotëri. ai është me të vërtetë një njeri i madh, ju mund ta kontaktoni për zgjidhje për çdo lloj problemi si
    (një) magji llotarie
    (dy) ish mbrapa
    (tre) mbeten shtatzënë
    (katër) shërim për çdo lloj sëmundjeje, sëmundjeje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajën
    Problemet e zgjidhura 100%

    ReplyDelete
  5. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Unë jam këtu për të ndarë një dëshmi se si më ndihmoi DR WALE. Pas pesë vitesh lidhje me të dashurin tim, ai ndryshoi befas dhe pushoi së kontaktuari rregullisht me mua, dilte me justifikime se nuk më shihte gjatë gjithë kohës. Ai nuk u përgjigjej telefonatave të mia dhe sms-ve të mia dhe nuk më takoi rregullisht. Më pas fillova ta kapja disa herë me vajza të ndryshme, por çdo herë ai thoshte se më donte dhe se i duhej pak kohë për të menduar për marrëdhënien tonë. Por nuk mund të ndaloja së menduari për të, kështu që vendosa të shkoja në internet dhe pashë kaq shumë biseda të mira për këtë magjistar të quajtur DR WALE dhe e kontaktova dhe i shpjegova problemet e mia. Ai bëri një magji dashurie për mua të cilën unë e përdor, dhe brenda disa ditësh i dashuri im u kthye tek unë dhe filloi të më kontaktonte rregullisht dhe ne u transferuam së bashku pas disa muajsh dhe ai ishte më i hapur ndaj meje se më parë dhe filloi të kalonte më shumë kohë me mua se sa shokët e tij. Më në fund u martuam dhe tani kemi dy vjet të martuar lumturisht me një djalë. Që kur më ndihmoi DR WALE, partneri im është shumë i qëndrueshëm, besnik dhe më afër meje se më parë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni këtë magjistar dhe të rregulloni marrëdhënien tuaj. Kontakt: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 OSE Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

LUGJET E VERDHA

UDHETIMET E GULIVERIT